"grateful is the open door to abundance"
-anonymous-

Friday, June 24, 2011

TODAY

24th JUNE 2011

Today is my birthday. I'm soooo happy because a lot of people wish me and gave me presents! (ayat adik aku)(sila baca dengan gaya seorang budak comel darjah 3)

Aku sangat-sangat berharap bahawa aku sekarang berumur 5 tahun. Tapi, aku tampar-tampar diri aku, dan aku memang 15 tahun.

Aku dah tua. Aku dah matang. Aku dah tua. Aku dah matang. Aku dah tua. Aku dah comel?

Hari ni, hadiah pertama yang aku dapat adalah sebuah mesej dari seorang senior yang ada dekat Pahang. Aku punya macam nak menangis, pasal walaupun dia ada dekat pahang, dia still ingat aku.

Hadiah kedua merupakan sebuah iPod Shuffle daripada Anis. Maka, dengan pemberiannya, sempurna lah koleksi iPod aku. Terima kasih, Anis. Aku sangat-sangat menghargainya. :)

Hadiah ketiga merupakan biskut ikan yang diberi oleh 3 orang senior yang cantik dan comel. Aku makan biskut tu waktu kelas tambahan Mathematic pasal tak boleh tahan lapar..

Hadiah ke-empat merupakan sebuah kamera digital Samsung SH100 daripada ibu. Saya berjanji, bahawa saya akan menngedik lagi dengan kamera ini, ibu.

Hadiah ke-lima merupakan koleksi patung angry birds daripada adik-adik. Oh, saya suka angry birds! For a record, aku dah settle kan semua level angry birds dan dapat ranking ke-142 worldwide.

Hadiah yang bakal diterima adalah sebuah handphone baru daripada ayah yang hensem yang akan menggantikan handphone yang haritu telah dikebumikan di dalam lubang yucks.

Walaupun aku dah besar, aku tetap mahukan hadiah!

Mak aku dah janji, aku genap 18 tahun, aku akan dapat kereta dengan drive license!! Penantian suatu penyiksaan!



notakaki: Kawan aku kata, "daripada hang keluar dari perut mak hang, sampailah sekarang, hang tak pernah ada boyfriend kan?" Eh, baru aku perasan! haha!

No comments: